دوقلوهای جدیدمدوقلوهای جدیدم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
مامان ثمینمامان ثمین، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه سن داره
بابا امیدبابا امید، تا این لحظه: 37 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

دو قلوهای نانازی مامان

.

1393/5/5 5:23
نویسنده : مامان ثمین
459 بازدید
اشتراک گذاری
زندگیم با شما نانازی ها شیرین شده واقعا خدایا شکرت الهی خیلی دوستون دارم واقعا این آهنگه رو برای دوقلوهای نازم شما خیلی دوستون دارم چون شما جای دینا و آتریسامو برام پر کردید یعنی این آهنگ واقعا تقدیم به شما میکنم بابا امید خیلی دوستون دارم هم چنین مامان ثمین همه عاشقتونیم امیدوارم خیلی الهی با اینکه وای عاشقتونم نمیدونم چرا اما دوست دارم با کرجی های نی نی وبلاگ رفتو آمد داشته باشیم گلای مامان دوستون دارم فقط بدونید ما همه شماها رو دوست داریم خیلی خیلی دوستتون داریم ممنونم خدایا کرت شکرت امیدوارم زندگی ما هم با عشق های جدیدمون شروع شه خیلی دوستتون دارم گلای مامانی بازم شکمم تقریبا بزرگه 7 کیلو چاق تر شدم الان امشب عروسی یکی از دوستان صمیمیمون هستش من چی بپوشم گلای مامانی میدونید همه لباسا برام تنگه
پسندها (2)

نظرات (4)

آزاده
6 مرداد 93 14:07
سلام ثمین عزیزم امیدوارم این بار بارداری بدون مشکلی داشته باشی و خداوند به شما دو تا فرزند خوب و سالم بده اما ( از این جمله ام ؛ خواهرانه میگم ناراحت نشو ) اگر این بار هم مورد آزمایش خداوند قرار گرفتی مایوس نشو چون خدا با توست داستان زندگیت رو که خوندم خیلی ناراحت شدم. مجرای دینا و آتریسا من رو هم ناراحت کرد . از اوضاع خودت و بچه های گلت من ر و بی خبر نذار خواهرت آزاده
مهزاد مامان عرفان
10 مرداد 93 16:14
برای مامانی عزیز.قشنگ شدی گل شدی شدی مثل عروسک. عزیز من ! گل من ! تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک
mahdis
10 مرداد 93 17:19
سلام عزیزم تولدت مبارک به منم سر برن
مامان دلنیا
11 مرداد 93 10:53
عزیزم ایشالله نی نی های نازت بسلامت بیان تو بغلت اهنگتم خیلی قشنگه حس خوبی به ادم میده مواظب خودتون باشین بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس